xDianna1x

Staż : 1055 dni
Ranking ogólny : 2061.
Fundusze : 1 442 816 equus
Historia właścicieli

Krzyczący duch

compagnonfantome3
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
476

19:30
Energia
21%
Zdrowie
100%
Morale
81%

Umiejętności

Suma: 7449.06

Wytrzymałość
733.2935
1466.59
Prędkość
913.089
1826.18
Ujeżdżenie
410.9615
821.92
Galop
672.3205
1344.64
Kłus
671.757
1343.51
Skoki
323.106
646.21
Rasa: AnakondaWiek: 35 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 269 cm
Płeć: ogierWaga: 807 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 01.02.2025
Trener: xDianna1x Zarobki: 12 348 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0523
Wyścigi kłusem 0279
Biegi przełajowe 0003
Konkursy skoków 0810
Zawody w ujeżdżeniu 0610
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
98.93
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ten koń ma 691 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

tapisclassique2xvertblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonfantome3Krzyczący duch

ujeżdżenie: +18


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 561 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.