xSunshine

Staż : 962 dni
Ranking ogólny : 479.
Fundusze : 15 803 739 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
68

24:00
Energia
11%
Zdrowie
11%
Morale
7%

Umiejętności

Suma: 8407.57

Wytrzymałość
846.155
1692.31
Prędkość
935.115
1870.23
Ujeżdżenie
454.8465
909.69
Galop
753.105
1506.21
Kłus
753.505
1507.01
Skoki
461.057
922.11
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 252 cm
Płeć: ogierWaga: 756 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 02.06.2023
Trener: xSunshine Zarobki: 113 541 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 014324
Wyścigi kłusem 071620
Biegi przełajowe 021131
Konkursy skoków 082942
Zawody w ujeżdżeniu 0283249
Potencjał genetyczny Suma: 8355.56
Wytrzymałość1671.12  Galop1504.00
Prędkość1838.22  Kłus1504.00
Ujeżdżenie919.11  Skoki919.11
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1671.12
1671.12
1671.12
Prędkość
1838.22
1838.22
1838.22
Ujeżdżenie
919.112
919.112
Galop
1504
1504
Kłus
1504
1504
Skoki
919.112
919.112
Ten koń ma 778 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

compagnonlapinKrólik

ujeżdżenie: +3

cramponsHacele

prędkość: +12

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.