Alcesta

Staż : 4550 dni
Ranking ogólny : 4493.
Fundusze : 25 277 424 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
34

14:00
Energia
49%
Zdrowie
100%
Morale
95%

Umiejętności

Suma: 3633.63

Wytrzymałość
345.6865
691.37
Prędkość
410.3355
820.67
Ujeżdżenie
199.485
398.97
Galop
325.9585
651.92
Kłus
336.166
672.33
Skoki
199.185
398.37
Rasa: AnakondaWiek: 14 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 286 cm
Płeć: ogierWaga: 858 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 02.06.2023
Trener: Alcesta Zarobki: 11 074 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0562
Wyścigi kłusem 0438
Biegi przełajowe 0344
Konkursy skoków 0335
Zawody w ujeżdżeniu 0253
Potencjał genetyczny Suma: 9296.28
Wytrzymałość1859.26  Galop1673.33
Prędkość2045.18  Kłus1673.33
Ujeżdżenie1022.59  Skoki1022.59
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
28.75
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1859.26
1859.26
1859.26
Prędkość
2045.18
2045.18
2045.18
Ujeżdżenie
1022.59
1022.59
Galop
1673.33
1673.33
1673.33
Kłus
1673.33
1673.33
1673.33
Skoki
1022.59
1022.59
Ten koń ma 873 gwiazdki doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

falabellaFalabella

prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xvertblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 545 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.