aries

Staż : 4747 dni
Ranking ogólny : 260.
Fundusze : 483 407 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
29

08:30
Energia
100%
Zdrowie
11%
Morale
6%

Umiejętności

Suma: 74.03

Wytrzymałość
1.7
3.40
Prędkość
1.6
3.20
Ujeżdżenie
9.1045
18.21
Galop
14.708
29.42
Kłus
0.4
0.80
Skoki
9.5045
19.01
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 247 cm
Płeć: klaczWaga: 741 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: aries

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 9434.61
Wytrzymałość1886.92  Galop1698.23
Prędkość2075.61  Kłus1698.23
Ujeżdżenie1037.81  Skoki1037.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-19.49
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1886.92
1886.92
1886.92
Prędkość
2075.61
2075.61
2075.61
Ujeżdżenie
1037.81
1037.81
Galop
1698.23
1698.23
1698.23
Kłus
1698.23
1698.23
1698.23
Skoki
1037.81
1037.81
Ta klacz ma 885 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki