Sinjid

Staż : 2998 dni
Ranking ogólny : 993.
Fundusze : 20 386 470 equus
Historia właścicieli

Zielony smok

compagnondragon4
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
49

08:30
Energia
84%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 8893.59

Wytrzymałość
890.7
1781.40
Prędkość
1087.54
2175.08
Ujeżdżenie
488.9675
977.93
Galop
799.51
1599.02
Kłus
799.6105
1599.22
Skoki
380.469
760.94
Rasa: AnakondaWiek: 22 lata 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 224 cm
Płeć: ogierWaga: 672 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 02.06.2023
Trener: Sinjid Zarobki: 9 668 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0031
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0300
Zawody w ujeżdżeniu 0230
droite
Potencjał genetyczny Suma: 8881.23
Wytrzymałość1776.25  Galop1598.62
Prędkość1953.87  Kłus1598.62
Ujeżdżenie976.93  Skoki976.93
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
70.12
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1776.25
1776.25
1776.25
Prędkość
1953.87
1953.87
1953.87
Ujeżdżenie
976.937
976.937
Galop
1598.62
1598.62
1598.62
Kłus
1598.62
1598.62
1598.62
Skoki
976.937
976.937
Ten koń ma 830 gwiazdek doskonałości.

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

tapisclassique2xvertblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnondragon4Zielony smok

ujeżdżenie: +16


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.