bel1

Staż : 4471 dni
Ranking ogólny : 777.
Fundusze : 38 894 100 equus
Historia właścicieli

monštrum

compagnonmonstre26
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
27

15:00
Energia
39%
Zdrowie
28%
Morale
62%

Umiejętności

Suma: 9523.40

Wytrzymałość
955.09
1910.18
Prędkość
1061.21
2122.42
Ujeżdżenie
566.725
1133.45
Galop
852.61
1705.22
Kłus
855.36
1710.72
Skoki
470.7035
941.41
Rasa: AnakondaWiek: 80 lat 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 289 cm
Płeć: klaczWaga: 867 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: bel1 Zarobki: 119 177 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 01510
Wyścigi kłusem 01610
Biegi przełajowe 0020
Konkursy skoków 0111
Zawody w ujeżdżeniu 07962131
Potencjał genetyczny Suma: 9489.93
Wytrzymałość1897.99  Galop1708.19
Prędkość2087.78  Kłus1708.19
Ujeżdżenie1043.89  Skoki1043.89
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1897.99
1897.99
1897.99
Prędkość
2087.78
2087.78
2087.78
Ujeżdżenie
1043.89
1043.89
Galop
1708.19
1708.19
1708.19
Kłus
1708.19
1708.19
1708.19
Skoki
1043.89
1043.89
Ta klacz ma 891 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

tapisclassique2xvert2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonmonstre26monštrum

galop: +13


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.