2gosia

Staż : 4408 dni
Ranking ogólny : 1412.
Fundusze : 31 416 376 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
93

09:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 7709.46

Wytrzymałość
775.085
1550.17
Prędkość
947.61
1895.22
Ujeżdżenie
423.2125
846.42
Galop
690.95
1381.90
Kłus
690.955
1381.91
Skoki
326.9175
653.84
Rasa: AnakondaWiek: 68 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 252 cm
Płeć: klaczWaga: 756 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 03.06.2023
Trener: 2gosia Zarobki: 9 320 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0651
Wyścigi kłusem 0335
Biegi przełajowe 0027
Konkursy skoków 0200
Zawody w ujeżdżeniu 01400
Potencjał genetyczny Suma: 7663.88
Wytrzymałość1532.78  Galop1379.50
Prędkość1686.05  Kłus1379.50
Ujeżdżenie843.02  Skoki843.02
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1532.78
1532.78
Prędkość
1686.05
1686.05
1686.05
Ujeżdżenie
843.026
843.026
Galop
1379.5
1379.5
Kłus
1379.5
1379.5
Skoki
843.026
843.026
Ta klacz ma 709 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.