Karashima

Staż : 2159 dni
Ranking ogólny : 794.
Fundusze : 21 955 257 equus
Historia właścicieli

Meduza

compagnonjellyfish
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
489

20:30
Energia
22%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 7547.82

Wytrzymałość
765.626
1531.25
Prędkość
840.0215
1680.04
Ujeżdżenie
411.259
822.52
Galop
672.6215
1345.24
Kłus
672.7205
1345.44
Skoki
411.661
823.32
Rasa: AnakondaWiek: 81 lat 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 221 cm
Płeć: ogierWaga: 663 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 28.01.2025
Trener: Karashima Zarobki: 567 126 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 082020
Wyścigi kłusem 0112016
Biegi przełajowe 03158
Konkursy skoków 019134
Zawody w ujeżdżeniu 01494140133
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ten koń ma 691 gwiazdek doskonałości.

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

falabellaFalabella

ujeżdżenie: +9, galop: +7, kłus: +8

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonjellyfishMeduza

galop: +5


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 548 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.