Kyubii no Yoko

Staż : 5110 dni
Ranking ogólny : 3039.
Fundusze : 38 466 536 equus
Historia właścicieli
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
420

22:00
Energia
41%
Zdrowie
100%
Morale
82%

Umiejętności

Suma: 7478.04

Wytrzymałość
722.211
1444.42
Prędkość
798.756
1597.51
Ujeżdżenie
446.4045
892.81
Galop
657.336
1314.67
Kłus
659.506
1319.01
Skoki
454.8045
909.61
Rasa: AnakondaWiek: 37 lat 4 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 297 cm
Płeć: ogierWaga: 891 kg
Klimat: Gorący Urodzony: 28.01.2025
Trener: Kyubii no Yoko Zarobki: 45 397 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 09514
Wyścigi kłusem 02310
Biegi przełajowe 00112
Konkursy skoków 039197
Zawody w ujeżdżeniu 02369
Potencjał genetyczny Suma: 7470.21
Wytrzymałość1494.05  Galop1344.64
Prędkość1643.44  Kłus1344.64
Ujeżdżenie821.72  Skoki821.72
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1494.05
1494.05
Prędkość
1643.44
1643.44
1643.44
Ujeżdżenie
821.722
821.722
Galop
1344.64
1344.64
Kłus
1344.64
1344.64
Skoki
821.722
821.722
Ten koń ma 691 gwiazdek doskonałości.

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

falabellaFalabella

prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9

tapisclassique1x1* Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bonnet1x1* Nauszniki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

bande1x1* Owijki

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

heracleshorseshoestrotPodkowa Heraklesa Wyścig kłusem

prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, kłus: +14


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 548 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.