mania-love

Staż : 4461 dni
Ranking ogólny : 2222.
Fundusze : 6 194 695 equus
Historia właścicieli
petenglishangora
pastillepet

Angerboða

nr
177

24:00
Energia
34%
Zdrowie
100%
Morale
93%

Umiejętności

Suma: 7936.86

Wytrzymałość
542.363
1084.73
Prędkość
784.5665
1569.13
Ujeżdżenie
695.7755
1391.55
Galop
619.4655
1238.93
Kłus
406.9265
813.85
Skoki
919.334
1838.67
Rasa: AngoraWiek: 94 lata 9 miesięcy
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 20 cm
Płeć: klaczWaga: 60 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 23.03.2024
Trener: mania-love Zarobki: 529 540 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 01631
Wyścigi kłusem 01082552438
Biegi przełajowe 0231410
Konkursy skoków 0126
Zawody w ujeżdżeniu 0658488
droite
Potencjał genetyczny Suma: 7710.86
Wytrzymałość1079.52  Galop1233.73
Prędkość1465.06  Kłus848.19
Ujeżdżenie1387.96  Skoki1696.39
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1079.52
1079.52
Prędkość
1465.06
1465.06
Ujeżdżenie
1387.96
1387.96
Galop
1233.73
1233.73
Kłus
848.198
848.198
Skoki
1696.39
1696.39
1696.39
Ta klacz ma 713 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique2x2** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

brideclassique2x2** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

falabellaFalabella

prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xbleu2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xbleublanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xbleu2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angerboða nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 481 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.