Sinjid

Staż : 2927 dni
Ranking ogólny : 1012.
Fundusze : 14 626 391 equus
Historia właścicieli

Królik

compagnonlapin
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
42

20:30
Energia
4%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 7857.00

Wytrzymałość
310.235
620.47
Prędkość
895.075
1790.15
Ujeżdżenie
838.51
1677.02
Galop
476.8195
953.64
Kłus
374.563
749.13
Skoki
1033.3
2066.60
Rasa: AngoraWiek: 12 lat 10 miesięcy
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 23 cm
Płeć: klaczWaga: 69 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 17.05.2023
Trener: Sinjid Zarobki: 2 502 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0297
Zawody w ujeżdżeniu 0024
Potencjał genetyczny Suma: 9367.27
Wytrzymałość1311.42  Galop1498.76
Prędkość1779.78  Kłus1030.40
Ujeżdżenie1686.11  Skoki2060.80
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
61.26
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1311.42
1311.42
Prędkość
1779.78
1779.78
1779.78
Ujeżdżenie
1686.11
1686.11
1686.11
Galop
1498.76
1498.76
Kłus
1030.4
1030.4
Skoki
2060.8
2060.8
2060.8
Ta klacz ma 880 gwiazdek doskonałości.

selleclassique1x1* Klasyczne siodło

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

brideclassique1x1* Klasyczna uzda

wytrzymałość: +1, prędkość: +1, ujeżdżenie: +1, galop: +1, kłus: +1, Skoki: +1

compagnonlapinKrólik

ujeżdżenie: +3

tapisclassique2xblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 122 konie rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.