biedkis

Staż : 4044 dni
Ranking ogólny : 1125.
Fundusze : 22 651 244 equus
Historia właścicieli
petenglishangora
pastillepet

Angora

nr
59

21:00
Energia
25%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 3251.62

Wytrzymałość
146.0545
292.11
Prędkość
760.37
1520.74
Ujeżdżenie
194.2445
388.49
Galop
166.744
333.49
Kłus
118.9305
237.86
Skoki
239.4655
478.93
Rasa: AngoraWiek: 6 lat 2 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 21 cm
Płeć: klaczWaga: 63 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 22.05.2023
Trener: biedkis Zarobki: 3 896 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0400
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 01292
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 8881.78
Wytrzymałość1243.45  Galop1421.08
Prędkość1687.54  Kłus976.99
Ujeżdżenie1598.72  Skoki1953.99
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-5.44
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1243.45
1243.45
Prędkość
1687.54
1687.54
1687.54
Ujeżdżenie
1598.72
1598.72
1598.72
Galop
1421.08
1421.08
Kłus
976.998
976.998
Skoki
1953.99
1953.99
1953.99
Ta klacz ma 831 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

falabellaFalabella

prędkość: +7, ujeżdżenie: +8, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

cramponsHacele

prędkość: +12

tapisclassique2xvertblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 388 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.