wojtas10

Staż : 4215 dni
Ranking ogólny : 190.
Fundusze : 88 078 764 equus
Historia właścicieli

Wypchany jednorożec

compagnonpeluchelicorne
petenglishangora
13:00
Energia
65%
Zdrowie
100%
Morale
99%

Umiejętności

Suma: 10451.39

Wytrzymałość
634.78
1269.56
Prędkość
1015.155
2030.31
Ujeżdżenie
1055.76
2111.52
Galop
824.865
1649.73
Kłus
524.91
1049.82
Skoki
1170.225
2340.45
Rasa: AngoraWiek: 30 lat 3 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 20 cm
Płeć: klaczWaga: 60 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzona: 17.05.2023
Trener: wojtas10 Zarobki: 262 450 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0563015
Wyścigi kłusem 046114492
Biegi przełajowe 058141
Konkursy skoków 0010
Zawody w ujeżdżeniu 0001
droite
Potencjał genetyczny Suma: 10281.15
Wytrzymałość1439.36  Galop1644.98
Prędkość1953.42  Kłus1130.93
Ujeżdżenie1850.61  Skoki2261.85
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1439.36
1439.36
Prędkość
1953.42
1953.42
1953.42
Ujeżdżenie
1850.61
1850.61
1850.61
Galop
1644.98
1644.98
1644.98
Kłus
1130.93
1130.93
Skoki
2261.85
2261.85
2261.85
Ta klacz ma 972 gwiazdki doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8

falabellaFalabella

wytrzymałość: +9, prędkość: +7, ujeżdżenie: +8

tapisclassique2xnoir2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xnoir2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonpeluchelicorneWypchany jednorożec

wytrzymałość: +6

heracleshorseshoestrotPodkowa Heraklesa Wyścig kłusem

prędkość: +10, ujeżdżenie: +6, kłus: +14


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Angora 58 nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 478 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.