akira123

Staż : 3309 dni
Ranking ogólny : 6085.
Fundusze : 33 623 940 equus
Historia właścicieli

Gryf

compagnongriffon
chimeriquecrocodile
pattechimerique

Krokodyl

nr
558

20:15
Energia
47%
Zdrowie
100%
Morale
97%

Umiejętności

Suma: 1495.36

Wytrzymałość
141.782
283.56
Prędkość
53.519
107.04
Ujeżdżenie
100.11
200.22
Galop
100.21
200.42
Kłus
218.6455
437.29
Skoki
133.414
266.83
Rasa: KrokodylWiek: 30 lat 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 435 cm
Płeć: klaczWaga: 1305 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 22.04.2025
Trener: akira123 Zarobki: 56 287 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 01622
Wyścigi kłusem 092636
Biegi przełajowe 0102432
Konkursy skoków 04728
Zawody w ujeżdżeniu 03420
Potencjał genetyczny Suma: 4988.59
Wytrzymałość997.71  Galop598.63
Prędkość598.63  Kłus1396.81
Ujeżdżenie598.63  Skoki798.17
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
41.25
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
997.718
997.718
Prędkość
598.63
598.63
Ujeżdżenie
598.63
598.63
Galop
598.63
598.63
Kłus
1396.81
1396.81
Skoki
798.172
798.172
Ta klacz ma 440 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

compagnongriffonGryf

ujeżdżenie: +14

tapisclassique2xbleu2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xbleublanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xbleu2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Krokodyl jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Krokodyl może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Krokodyl nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Krokodyl

Oswojone konie

Już 797 koni rasy Krokodyl zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.