Strange Creature

Staż : 3391 dni
Ranking ogólny : 103.
Fundusze : 13 953 852 equus
Historia właścicieli
chimeriquecrocodile
pattechimerique

Krokodyl

nr
99

06:00
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 1789.70

Wytrzymałość
305.2525
610.50
Prędkość
180.354
360.71
Ujeżdżenie
188.1975
376.39
Galop
87.0245
174.05
Kłus
105.2735
210.55
Skoki
28.75
57.50
Rasa: KrokodylWiek: 86 lat 10 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 427 cm
Płeć: klaczWaga: 1281 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 31.01.2020
Trener: Strange Creature

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 5007.06
Wytrzymałość1001.41  Galop600.84
Prędkość600.84  Kłus1401.98
Ujeżdżenie600.84  Skoki801.12
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-0.03
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1001.41
1001.41
Prędkość
600.848
600.848
Ujeżdżenie
600.848
600.848
Galop
600.848
600.848
Kłus
1401.98
1401.98
Skoki
801.129
801.129
Ta klacz ma 446 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10


Krokodyl jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Krokodyl może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Krokodyl nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Krokodyl

Oswojone konie

Już 504 konie rasy Krokodyl zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki