Tajza

Staż : 4432 dni
Ranking ogólny : 52.
Fundusze : 4 783 544 equus
Historia właścicieli

Geca

companiongecko2
chimeriquedauphin
pattechimerique

Delfin

nr
14

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
99%

Umiejętności

Suma: 6796.84

Wytrzymałość
859.111
1718.22
Prędkość
772.44
1544.88
Ujeżdżenie
391.03
782.06
Galop
118.4465
236.89
Kłus
227.6595
455.32
Skoki
1029.735
2059.47
Rasa: DelfinWiek: 7 lat 9 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 184 cm
Płeć: ogierWaga: 552 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 24.03.2023
Trener: Tajza

Ekwipunek

brak

Przedmioty

woda młodościkamień filozoficznymuśnięcie filotespięta achillesaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 10695.11
Wytrzymałość2139.03  Galop1176.46
Prędkość1925.12  Kłus1283.41
Ujeżdżenie1604.26  Skoki2566.83
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
18.58
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
2139.03
2139.03
2139.03
Prędkość
1925.12
1925.12
1925.12
Ujeżdżenie
1604.26
1604.26
1604.26
Galop
1176.46
1176.46
Kłus
1283.41
1283.41
Skoki
2566.83
2566.83
2566.83
Ten koń ma 1012 gwiazdek doskonałości.

Ten koń nie posiada żadnych bonusów.


Delfin jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Delfin może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Delfin nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Delfin

Oswojone konie

Już 432 konie rasy Delfin zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki