NATSU DRAGNEEL

Staż : 2912 dni
Ranking ogólny : 7543.
Fundusze : 8 434 020 equus
Historia właścicieli

Monster

compagnonmonstre4
chimeriqueaigle
pattechimerique

Orzeł

nr
681

10:30
Energia
100%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 1795.30

Wytrzymałość
129.5935
259.19
Prędkość
162.9
325.80
Ujeżdżenie
202.3675
404.74
Galop
83.9505
167.90
Kłus
82.122
164.24
Skoki
236.7165
473.43
Rasa: OrzełWiek: 80 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 201 cm
Płeć: klaczWaga: 603 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 18.06.2025
Trener: NATSU DRAGNEEL Zarobki: 16 075 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 00112
Wyścigi kłusem 0019
Biegi przełajowe 011219
Konkursy skoków 00519
Zawody w ujeżdżeniu 0112
Potencjał genetyczny Suma: 7586.74
Wytrzymałość1289.75  Galop834.54
Prędkość1365.61  Kłus834.54
Ujeżdżenie1213.88  Skoki2048.42
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-2.63
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1289.75
1289.75
Prędkość
1365.61
1365.61
Ujeżdżenie
1213.88
1213.88
Galop
834.54
834.54
Kłus
834.54
834.54
Skoki
2048.42
2048.42
2048.42
Ta klacz ma 701 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

tapisclassique2xrose2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirrose2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xrose2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonmonstre4Monster

galop: +13


Orzeł jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Orzeł może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Orzeł nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Orzeł

Oswojone konie

Już 2614 koni rasy Orzeł zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.