zyzio16

Staż : 107 dni
Ranking ogólny : 20400.
Fundusze : 122 636 equus
Historia właścicieli
chimeriqueaigle
pattechimerique

Orzeł

nr
509

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 318.12

Wytrzymałość
0.4
0.80
Prędkość
0.7
1.40
Ujeżdżenie
150.505
301.01
Galop
2.0685
4.14
Kłus
0.3
0.60
Skoki
5.086
10.17
Rasa: OrzełWiek: 5 lat 4 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 203 cm
Płeć: ogierWaga: 609 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 14.04.2024
Trener: zyzio16

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznypięta achillesafortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7586.74
Wytrzymałość1289.75  Galop834.54
Prędkość1365.61  Kłus834.54
Ujeżdżenie1213.88  Skoki2048.42
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-68.76
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1289.75
1289.75
Prędkość
1365.61
1365.61
Ujeżdżenie
1213.88
1213.88
Galop
834.54
834.54
Kłus
834.54
834.54
Skoki
2048.42
2048.42
2048.42
Ten koń ma 701 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Orzeł jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Orzeł może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Orzeł nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Orzeł

Oswojone konie

Już 632 konie rasy Orzeł zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki