derpian

Staż : 3396 dni
Ranking ogólny : 708.
Fundusze : 1 658 202 equus
Historia właścicieli

Grizzly

compagnongrizzly
chimeriqueaigle
pattechimerique

Orzeł

nr
419

08:00
Energia
94%
Zdrowie
11%
Morale
0%

Umiejętności

Suma: 7.20

Wytrzymałość
0.3
0.60
Prędkość
1
2.00
Ujeżdżenie
0.2
0.40
Galop
0.5
1.00
Kłus
0.5
1.00
Skoki
1.1
2.20
Rasa: OrzełWiek: 73 lata
Gatunek: ChimeraWzrost: 195 cm
Płeć: klaczWaga: 585 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 26.11.2022
Trener: derpian

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyzwój plutonafortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7586.74
Wytrzymałość1289.75  Galop834.54
Prędkość1365.61  Kłus834.54
Ujeżdżenie1213.88  Skoki2048.42
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-20.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1289.75
1289.75
Prędkość
1365.61
1365.61
Ujeżdżenie
1213.88
1213.88
Galop
834.54
834.54
Kłus
834.54
834.54
Skoki
2048.42
2048.42
2048.42
Ta klacz ma 701 gwiazdek doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Orzeł jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Orzeł może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Orzeł nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Orzeł

Oswojone konie

Już 640 koni rasy Orzeł zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki