lolipoli4

Staż : 1525 dni
Ranking ogólny : 1260.
Fundusze : 1 407 287 equus
Historia właścicieli

Wiewiórka

compagnonecureuil
chimeriquetortue
pattechimerique

Franklin

nr
47

09:00
Energia
95%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 2937.73

Wytrzymałość
434.5065
869.01
Prędkość
308.062
616.12
Ujeżdżenie
582.965
1165.93
Galop
107.6015
215.20
Kłus
35.7315
71.46
Skoki
0
-0.00
Rasa: ŻółwWiek: 40 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 17 cm
Płeć: klaczWaga: 51 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 20.05.2022
Trener: lolipoli4

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyzwój plutonaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7532.07
Wytrzymałość2108.98  Galop979.16
Prędkość903.85  Kłus979.16
Ujeżdżenie1657.05  Skoki903.85
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
9.60
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
2108.98
2108.98
2108.98
Prędkość
903.853
903.853
Ujeżdżenie
1657.05
1657.05
1657.05
Galop
979.166
979.166
Kłus
979.166
979.166
Skoki
903.853
903.853
Ta klacz ma 695 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

compagnonecureuilWiewiórka

ujeżdżenie: +2


Żółw jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Żółw może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Franklin nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Żółw

Oswojone konie

Już 427 koni rasy Żółw zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki