ŁajnoiJabłko

Staż : 3752 dni
Ranking ogólny : 5383.
Fundusze : 17 043 782 equus
Historia właścicieli
chimeriqueherisson
pattechimerique

Jeż

nr
516

16:45
Energia
21%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 1076.04

Wytrzymałość
98.917
197.83
Prędkość
248.061
496.12
Ujeżdżenie
95.4575
190.91
Galop
0
0.00
Kłus
91.385
182.77
Skoki
4.201
8.40
Rasa: JeżWiek: 7 lat 1 miesiąc
Gatunek: ChimeraWzrost: 20 cm
Płeć: ogierWaga: 60 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 14.03.2025
Trener: ŁajnoiJabłko

Ekwipunek

brak

Przedmioty

woda młodościkamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3909.19
Wytrzymałość703.65  Galop586.37
Prędkość781.83  Kłus508.19
Ujeżdżenie703.65  Skoki625.47
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-24.71
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
703.655
703.655
Prędkość
781.838
781.838
Ujeżdżenie
703.655
703.655
Galop
586.379
586.379
Kłus
508.195
508.195
Skoki
625.471
625.471
Ten koń ma 334 gwiazdki doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Jeż jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Jeż może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Jeż nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Jeż

Oswojone konie

Już 534 konie rasy Jeż zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki