Hodowla271

Staż : 1322 dni
Ranking ogólny : 3013.
Fundusze : 4 166 872 equus
Historia właścicieli
chimeriqueherisson
pattechimerique

Jeż

nr
435

16:00
Energia
20%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 2817.73

Wytrzymałość
226.811
453.62
Prędkość
252.0905
504.18
Ujeżdżenie
281.5625
563.12
Galop
234.5505
469.10
Kłus
163.664
327.33
Skoki
250.188
500.38
Rasa: JeżWiek: 14 lat 6 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 14 cm
Płeć: ogierWaga: 42 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzony: 08.03.2025
Trener: Hodowla271

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyfortuna krezusaokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 3909.19
Wytrzymałość703.65  Galop586.37
Prędkość781.83  Kłus508.19
Ujeżdżenie703.65  Skoki625.47
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
34.40
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
703.655
703.655
Prędkość
781.838
781.838
Ujeżdżenie
703.655
703.655
Galop
586.379
586.379
Kłus
508.195
508.195
Skoki
625.471
625.471
Ten koń ma 334 gwiazdki doskonałości.

peigneGrzebień do grzywy

wytrzymałość: +4, prędkość: +4

curepiedKopystka

ujeżdżenie: +8

potgraisseBeczułka tłuszczu

wytrzymałość: +8, prędkość: +8


Jeż jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Jeż może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Jeż nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Jeż

Oswojone konie

Już 537 koni rasy Jeż zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki