akira123

Staż : 3308 dni
Ranking ogólny : 6135.
Fundusze : 33 637 346 equus
Historia właścicieli

Duch z grymasem

compagnonfantome2
chimeriqueherisson
pattechimerique

Jeż

nr
422

16:00
Energia
50%
Zdrowie
100%
Morale
82%

Umiejętności

Suma: 1293.31

Wytrzymałość
110.9135
221.83
Prędkość
146.228
292.46
Ujeżdżenie
124.9985
250.00
Galop
95.736
191.47
Kłus
61.0075
122.02
Skoki
107.77
215.54
Rasa: JeżWiek: 37 lat
Gatunek: ChimeraWzrost: 20 cm
Płeć: klaczWaga: 60 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 07.03.2025
Trener: akira123 Zarobki: 67 504 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 022250
Wyścigi kłusem 01630
Biegi przełajowe 002059
Konkursy skoków 072334
Zawody w ujeżdżeniu 01316
Potencjał genetyczny Suma: 3909.19
Wytrzymałość703.65  Galop586.37
Prędkość781.83  Kłus508.19
Ujeżdżenie703.65  Skoki625.47
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
19.57
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
703.655
703.655
Prędkość
781.838
781.838
Ujeżdżenie
703.655
703.655
Galop
586.379
586.379
Kłus
508.195
508.195
Skoki
625.471
625.471
Ta klacz ma 334 gwiazdki doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

tapisclassique2xvertblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xvertblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xvert2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonfantome2Duch z grymasem

ujeżdżenie: +18


Jeż jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Jeż może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Jeż nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Jeż

Oswojone konie

Już 549 koni rasy Jeż zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.