Shitsuji

Staż : 4998 dni
Ranking ogólny : 7609.
Fundusze : 5 325 665 equus
Historia właścicieli

Owca

compagnonmouton
chimeriqueloup
pattechimerique

Growl

nr
708

23:15
Energia
17%
Zdrowie
100%
Morale
95%

Umiejętności

Suma: 3227.33

Wytrzymałość
357.593
715.19
Prędkość
325.5135
651.03
Ujeżdżenie
208.6295
417.26
Galop
304.7735
609.55
Kłus
256.649
513.30
Skoki
160.5065
321.01
Rasa: WilkWiek: 23 lata 8 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 76 cm
Płeć: ogierWaga: 228 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 29.10.2024
Trener: Shitsuji Zarobki: 66 604 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 050213
Wyścigi kłusem 0782
Biegi przełajowe 0352914
Konkursy skoków 051910
Zawody w ujeżdżeniu 0478058
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ten koń ma 264 gwiazdki doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

compagnonmoutonOwca

ujeżdżenie: +8

tapisclassique2xblancrouge2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Growl nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 832 konie rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.