Acrobat

Staż : 3730 dni
Ranking ogólny : 253.
Fundusze : 53 673 310 equus
Historia właścicieli

Fregata wielka

compagnonpinatamagnificentfrigatebird
chimeriqueloup
pattechimerique

Wilk

nr
744

09:45
Energia
55%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 3319.33

Wytrzymałość
376.4945
752.99
Prędkość
344.6145
689.23
Ujeżdżenie
209.7295
419.46
Galop
307.7715
615.54
Kłus
258.4505
516.90
Skoki
162.6055
325.21
Rasa: WilkWiek: 63 lata 10 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 70 cm
Płeć: klaczWaga: 210 kg
Klimat: Zimny Urodzona: 25.10.2024
Trener: Acrobat Zarobki: 8 274 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0441
Wyścigi kłusem 0132
Biegi przełajowe 07105
Konkursy skoków 0652
Zawody w ujeżdżeniu 0356
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ta klacz ma 264 gwiazdki doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

compagnonpinatamagnificentfrigatebirdFregata wielka

prędkość: +7


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Wilk nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 848 koni rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTa klacz specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.