Shitsuji

Staż : 4999 dni
Ranking ogólny : 7338.
Fundusze : 5 343 865 equus
Historia właścicieli

Kangur

compagnonkangourou
chimeriqueratonlaveur
pattechimerique

Anti-Hero

nr
571

18:30
Energia
6%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 3389.64

Wytrzymałość
243.8005
487.60
Prędkość
399.7665
799.53
Ujeżdżenie
209.3965
418.79
Galop
261.881
523.76
Kłus
321.9015
643.80
Skoki
258.072
516.14
Rasa: SzopWiek: 11 lat 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 64 cm
Płeć: ogierWaga: 192 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 25.11.2022
Trener: Shitsuji Zarobki: 1 617 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0010
Biegi przełajowe 0121
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0311
Potencjał genetyczny Suma: 4509.00
Wytrzymałość631.26  Galop721.44
Prędkość1082.16  Kłus811.62
Ujeżdżenie541.08  Skoki721.44
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
39.95
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
631.26
631.26
Prędkość
1082.16
1082.16
Ujeżdżenie
541.08
541.08
Galop
721.44
721.44
Kłus
811.62
811.62
Skoki
721.44
721.44
Ten koń ma 396 gwiazdek doskonałości.

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

compagnonkangourouKangur

ujeżdżenie: +8

tapisclassique2xnoir2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xnoir2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Szop jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Szop może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anti-Hero nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Szop

Oswojone konie

Już 621 koni rasy Szop zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.