Wszechojciec

Staż : 1115 dni
Ranking ogólny : 11895.
Fundusze : 9 382 630 equus
Historia właścicieli

Motyl

compagnonpapillon
chimeriqueloup
pattechimerique

Wilk

nr
254

24:00
Energia
34%
Zdrowie
100%
Morale
92%

Umiejętności

Suma: 3294.08

Wytrzymałość
394.9775
789.96
Prędkość
346.4325
692.87
Ujeżdżenie
207.486
414.97
Galop
304.4365
608.87
Kłus
253.0105
506.02
Skoki
140.6945
281.39
Rasa: WilkWiek: 63 lata 2 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 70 cm
Płeć: ogierWaga: 210 kg
Klimat: Zimny Urodzony: 07.06.2019
Trener: Wszechojciec Zarobki: 416 932 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0745152
Wyścigi kłusem 0647050
Biegi przełajowe 01717
Konkursy skoków 010312959
Zawody w ujeżdżeniu 0522349332
Potencjał genetyczny Suma: 3208.12
Wytrzymałość705.78  Galop609.54
Prędkość641.62  Kłus513.29
Ujeżdżenie417.05  Skoki320.81
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
100.00
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
705.787
705.787
Prędkość
641.625
641.625
Ujeżdżenie
417.056
417.056
Galop
609.544
609.544
Kłus
513.3
513.3
Skoki
320.812
320.812
Ten koń ma 264 gwiazdki doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

compagnonpapillonMotyl

ujeżdżenie: +3

cramponsHacele

wytrzymałość: +12

tapisclassique2xnoir2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xnoirblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xnoir2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Wilk jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Wiosną i latem Wilk może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Wilk nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Wilk

Oswojone konie

Już 847 koni rasy Wilk zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.