Noroelle

Staż : 2857 dni
Ranking ogólny : 4775.
Fundusze : 12 484 995 equus
Historia właścicieli
chimeriqueaigle
pattechimerique

Orzeł

nr
543

08:00
Energia
94%
Zdrowie
100%
Morale
94%

Umiejętności

Suma: 1656.98

Wytrzymałość
392.8715
785.74
Prędkość
200.965
401.93
Ujeżdżenie
68.3665
136.73
Galop
47.1025
94.20
Kłus
3.718
7.44
Skoki
115.4655
230.93
Rasa: OrzełWiek: 8 lat 6 miesięcy
Gatunek: ChimeraWzrost: 200 cm
Płeć: klaczWaga: 600 kg
Klimat: Umiarkowany Urodzona: 15.04.2024
Trener: Noroelle

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 7586.74
Wytrzymałość1289.75  Galop834.54
Prędkość1365.61  Kłus834.54
Ujeżdżenie1213.88  Skoki2048.42
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
-12.88
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1289.75
1289.75
Prędkość
1365.61
1365.61
Ujeżdżenie
1213.88
1213.88
Galop
834.54
834.54
Kłus
834.54
834.54
Skoki
2048.42
2048.42
2048.42
Ta klacz ma 701 gwiazdek doskonałości.

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9


Orzeł jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Latem i zimą Orzeł może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Orzeł nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Orzeł

Oswojone konie

Już 610 koni rasy Orzeł zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki