Asia025

Staż : 4932 dni
Ranking ogólny : 1522.
Fundusze : 9 321 504 equus
Historia właścicieli

Ara

compagnonaraailesvertes
chimeriqueserpent
pattechimerique

Anakonda

nr
53

09:00
Energia
90%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 6252.16

Wytrzymałość
573.8615
1147.72
Prędkość
722.9505
1445.90
Ujeżdżenie
386.706
773.41
Galop
631.789
1263.58
Kłus
516.354
1032.71
Skoki
294.421
588.84
Rasa: AnakondaWiek: 70 lat 4 miesiące
Gatunek: ChimeraWzrost: 231 cm
Płeć: klaczWaga: 693 kg
Klimat: Gorący Urodzona: 02.06.2023
Trener: Asia025

Ekwipunek

brak

Przedmioty

kamień filozoficznyklepsydra kronosamuśnięcie filotesokrycie hypnosa

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0000
Biegi przełajowe 0000
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0000
Potencjał genetyczny Suma: 8770.58
Wytrzymałość1754.12  Galop1578.70
Prędkość1929.53  Kłus1578.70
Ujeżdżenie964.76  Skoki964.76
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
35.36
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1754.12
1754.12
1754.12
Prędkość
1929.53
1929.53
1929.53
Ujeżdżenie
964.763
964.763
Galop
1578.7
1578.7
Kłus
1578.7
1578.7
Skoki
964.763
964.763
Ta klacz ma 819 gwiazdek doskonałości.

compagnonaraailesvertesAra

prędkość: +5


Anakonda jest chimerą.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli Chimer. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojej Chimery.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Jesienią i zimą Anakonda może się nie zgodzić na niektóre czynności opiekuńcze i w konsekwencji stracić energię.

Konia Anakonda nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Anakonda

Oswojone konie

Już 396 koni rasy Anakonda zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki