calluna

Staż : 4836 dni
Ranking ogólny : 95.
Fundusze : 69 872 938 equus
Historia właścicieli
petenglishangora
pastillepet

Oczko!

nr
21

12:00
Energia
46%
Zdrowie
100%
Morale
100%

Umiejętności

Suma: 8282.75

Wytrzymałość
583.9435
1167.89
Prędkość
755.474
1510.95
Ujeżdżenie
778.356
1556.71
Galop
645.506
1291.01
Kłus
443.375
886.75
Skoki
934.7185
1869.44
Rasa: AngoraWiek: 21 lat 2 miesiące
Gatunek: Koń zwierzak domowyWzrost: 19 cm
Płeć: ogierWaga: 57 kg
Rodzina: Zającowaty Urodzony: 18.05.2023
Trener: calluna Zarobki: 486 Equus

Zwycięstwa

trophee trophee2 trophee3
Wyścigi galopem 0000
Wyścigi kłusem 0100
Biegi przełajowe 0140
Konkursy skoków 0000
Zawody w ujeżdżeniu 0200
Potencjał genetyczny Suma: 9967.00
Wytrzymałość1395.38  Galop1594.72
Prędkość1893.73  Kłus1096.36
Ujeżdżenie1794.06  Skoki2192.73
BLUP (Najlepsze Liniowe Nieobciążone Błędem Przewidywanie):
48.11
-100 0+100

Jakość

Wytrzymałość
1395.38
1395.38
Prędkość
1893.73
1893.73
1893.73
Ujeżdżenie
1794.06
1794.06
1794.06
Galop
1594.72
1594.72
1594.72
Kłus
1096.37
1096.37
Skoki
2192.74
2192.74
2192.74
Ten koń ma 940 gwiazdek doskonałości.

cravachePalcat

ujeżdżenie: +4, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

selleclassique3x3*** Klasyczne siodło

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

brideclassique3x3*** Klasyczna uzda

wytrzymałość: +3, prędkość: +3, ujeżdżenie: +3, galop: +3, kłus: +3, Skoki: +3

clochesKaloszki

prędkość: +6, ujeżdżenie: +6, Skoki: +6

eperonsOstrogi

wytrzymałość: +9, prędkość: +9, ujeżdżenie: +9, galop: +9, kłus: +9, Skoki: +9

longeLonża

ujeżdżenie: +12, galop: +10, kłus: +10

tapisclassique2xblanc2** Czaprak do jazdy Klasycznej

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonnet2xrougeblanc2** Nauszniki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bande2xblanc2** Owijki

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2

bonuscouleurKolor

wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2


Angora jest jednym z koni zwierząt domowych.

Pamiętaj, że musisz oswoić tego konia, aby go postarzyć, wytrenować, zabrać na przejażdżki i wystawić w zawodach. Aby szybciej osiągać postępy, możesz również poprosić o pomoc innych właścicieli koni zwierząt domowych. W zamian możesz pomóc innym i zwiększyć umiejętności swojego konia zwierzaka domowego.

Po oswojeniu ten koń będzie Ci dawał 10 10 kuponów za każdy rok swojego życia, dopóki nie skończy 80 lat. Nagroda może się pojawić na dowolnym przycisku związanym z opieką nad koniem – po jego przebudzeniu danego dnia.

Konia Oczko! nie można sprzedać.

Zobacz listę wszystkich posiadaczy konia Angora

Oswojone konie

Już 390 koni rasy Angora zostało oswojonych:

Trening

Wytrzymałość
Prędkość
Ujeżdżenie
Galop
Kłus
Skoki

Zawody

specialisationclassiqueTen koń specjalizuje się w Jeździectwie Klasycznym.